2 days left

Om en timme ska jag iväg och jobba. Bara två kvällar kvar nu.. sen är det slut på det roliga!
Jag undrar vad jag ska hitta på resten av veckan. Och vad jag ska göra efter den här veckan.. Nästa måndag ska jag iaf ner till arbetsförmedlingen. Lär väl anmäla mig där.. så att jag får stämpla. Usch vad tråkigt att vara arbetslös.
Men man hittar väl på nått så småningom kanske.. Jag hoppas att jag får jobba lite extra på hemtjänsten.. så det blir lite pengar där också.

Kan ingen ge mig tips på någon bra musik.. känner att det skulle göra susen med lite bra ny musik. =)
So come on...........


Shit vad jag längtar tils vi ska åka utomlands. Det ska bli så sjukt skönt. =))
Bara ligga på stranden eller vid polen hela dagarna.. dricka lite fanta.. och bara njuta;) mm det kommer bli såå bra!


måste kanske börja tänka på refrängen nu.


LOVE

Kommentarer
Postat av: E-line

MEN åhh! Uppdatera oftare!! PUSS :D

2008-08-26 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0