bad hairday

jaha så nu har man vart på match.. (en halvlek iaf!)

Hållt på med håret resten av dagen typ.. Lina kom hit för att vi skulle färga min utväxt...
Ops det blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Istället för att min mörka utväxt skulle bli lika blont som resten av håret blev det lite väl mycket.
Så plötsligt var resten av håret mörkt i jämförelse med den nya färgningen.
Botten var alltså jätte jätte blond och nästan gul... vi fick åka och köpa nya grejer..
En annan ljus färg som skulle jämna ut skiten..
och ja det gjorde det.. men jag vet inte om jag är nöjd nu heller. men jag tror att det får duga iaf tills imorrn.
Nu är jag iaf väldrigt blond i hela skallen.. och det är mera jämnt... så aa så här får det vara nu ikväll.

Usch det är lite läskigt när man håller på å inte blir nöjd.. man vet ju inte hur många gånger man kan få ha i nytt innan det blir bra!
jag är lite så att.. äh det får bli som det blir.. blir det inte bra så får man helt enkelt göra om det... och a så blev det idag!


bad hairday




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0