dress

åh jag köpte en klänning igår.. beställde den från internet..
Den är så himla fin!!! =) Älskar den!
Men jag undrar när sjutton jag kommer använda den!?
Fetto nanny kan nog inte ha den!? Eller?
Det är ju värsta sommarklänningen och här är ju sommaren slut. får se om jag kan ha den när det är dags att åka utomlands! I hope so... annars får jag vänta tills nästa år..
Jag blev liksom kär när jag såg den igår.. så jag vara bara tvungen att köpa den.




jaha vad ska man hitta på för skoj idag då? Match kl 15.. som man lär se... VÄRSTA DERBYT JU!
får se om jag får någon hjälp av lina att fixa håret idag också!? Det låter ju iofs ganska drygt tycker jag.. men vi får väl se.


nej nu ska jag nog gå och hitta på nå kul!




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0