fullbokad helg

Ska strax iväg och kolla på match. Tärnsjö- Skyttorp. Efter den ska jag och Micke in till stan ocg träffa diverse folk på hans jobb..& kalasa lite=)

Imorrn blir det ingbo festivalen.. hoppas att det blir fint väder.. annars är det ju lite söligt! Ska antagligen träffa Sabina imorrn också.. det skulle vara jätte skoj att träffa henne. Det var ungefär HUNDRA år sedan!

PÅ söndag ska mamma bjuda allihopa på mat.. mig, micke, olle och oskar.. så då ska vi väl dit och äta... har hört rykten om att hon ska göra en äppel paj också... mmm det finns inget bätte än mammas äppelpaj! =)) 

                                           
Från kräftskivan hos farfar
                                                                       Hade fräftskiva hos min farfar för ett tag sen.
Här är det vinnande laget efter en tuff kubb match=) 
Min kusin Peter, Jag, och Ron (kusin Lindas man)
                                                                         


LOVE








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0