konka the grations

Jaha nu har man jobbat första dagen efter semestern. KUL!=)
Det gick faktiskt oväntat bra.. det brukar inte gå så bra direkt efter semestern.
Nu har jag 9 arbetsdagar kvar, sen är man arbetslös. fy fan så värdelöst. Usch jag vill inte vara arbetslös.. jag vill ju jobba. Men men.. man hittar väl på nått kul så småningom antar jag!
PÅ fredag har jag tagit ledigt.. ska med micke å hans jobb å käka lite å så. ska bli riktigt trevligt faktiskt.

mhm inget annat kul som hänt?! Kanske ska boka resa imorrn tillsammans med Jimmy och LIna.. Föresten...
grattis hörrni.. är himla glad för eran skull=) GRATTIS
Eh ja boka resa med jimmy och lina... vi funderar på att sticka utomlands till nått nice ställe... Micke också då förstås. Kan ju inte åka utan honom ju!

Nehe om man ska gå å lägga sig kanske... jobb imorrn igen.


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0