LYCKLIG!

jaha och så drar det ihop sig... börjar jobba om en vecka efter 4 veckors semester.
Har vart en underbar semester. Har inte gjort ett skit... bara vart ute i hällnäset, solat, badat och umgåtts med folk!
Det är så skönt att inte ha någonting bestämt.. att bara ta dagen som den kommer..

Linda och hennes familj har vart i sverige och peter har också vart här.. och varje gång dom kommer så tänker jag att.. ja den här gången ska jag se till att umgås mycket med dom.. men nej.. inte blir det så! Har vara träffat Linda, Ron och magnus några gånger.. fast dom var här ganska länge. TRÅKIGT! Och nu har dom åkt tillbaka till USA. Får väl se om dom kommer i jul eller om man får vänta ett år innan man träffar dom igen.


jag är otroligt lycklig.. lycklig och glad och pirrig.. JAG ÄLSKAR MITT LIV!




Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0