MIN HELG

NU är min helg slut. Imorgon är det jobb igen!
Min helg har varit bra.
I fredags åkte jag till Skyttorp och kollade på match och efter det in till stan till Mickes jobb och träffade några fulla jobbarkompisar till honom. Trevligt.
I Lördags var det ingbo festivalen. det var kul! träffade Sabina.. vilket var skit kul! Var så otroligt länge sedan jag träffade henne. Men hon var sig lik. =) Jag hoppas på att få träffa henne snart igen och få snacka lite mera. Det blev inte så seriöst nu.. och man hörde knappt vad man sa. Men hur som hellst så var ingbo festivalen mycket bra, Lite kallt bara.. men men.. 
 I söndags åkte jag till mamma och käkade mat.. och i måndags hade jag en storstädning här hemma. Det är så finnt nu!=)

Idag var jag in till jysk en sväng, köpte två kuddar, lite handdukar och ett nytt dusch drapperi.. Åh det är så fint.
Och för en gångs skull känns det bra att vara hemma.
Men jag vill fortfarande flytta. Vill ha ett hus nu!
Fy fan så skönt det skulle vara om jag hittade mitt drömhus nu.. här i "stan" och till ett schysst pris. åg vad glad jag skulle bli då.. men jag antar att jag får vänta lite=(

Nehe om man skulle hoppa in i duschen kanske.. skulle vara bra skönt så jag tror att det får bli så.



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0