Åhhhhhhh

Jäklar vad jag längtar till semestern.. men det är så himla långt kvar!
fyra dagar.. fyra långa dagar... Det gick så otroligt sakta idag på jobbet... usch..

Vill ha semester nu... jag vill vara ledig och bara umgås med min underbara kille och mina underbara vänner...
Bara vara, aldrig behöva kolla på klockan... ha dålig koll på vad det är för dag.. kunna öppna en öl när som hellst.. och veta att.. nej jag behöver inte köra bil idag.. jag kan ta cykeln.. för det hinner jag! Ligga på stranden hela da´n och sola och bada... vända på dygnet och bara ha det allmänt bra!
Shit vad skönt!!=)

Men som sagt fyra dagar kvar.. sen jäklar... Nu måste jag sova eftersom jag ska jobba imorrn...
Usch 04.40 ringer klockan!!



Love




Fint med en kall öl i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0