kissnåjden???

vem fan sitter hemma.. dricker öl.. skriver lite i bloggen... dricker en öl till.. städar lite... tar en öl och städar lite till... ensam dessutom.. JO JAG!
Fy fan vilket otroligt ovärt liv jag har just nu känner jag...

Herri gjud!!

mhm blir det ön ikväll tro?! För hopningsvis.. elina och evt någon mer kommer hit klockan sex.. hoppas jag inte har somnat då!



nu tycker jag jäklarimej att micke ska ta å pallra sig hem från jobbet.. vill kramas med honom NU!
Saknar honom...


Var till Olli idag och grattulerade.... han fyller 50 idag... en massa finnar var där... och jag blir inte klok på det där folket alltså.. haha... helt otroliga! =) Johannas dotter var där... jäkla vad söt hon är... vill också ha en bebis! en sån där söt och glad sak... ;)


nej om man ska ta å städa lite till kanske...



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0