kul men jobbig helg

Helgen har vart jobbig men kul!!
Jobbade i fredags kväll till klockan 2.00. Gick upp tidigt i lördags och åkte till Grönan!
Jag och Micke bjöd mina två kusin barn! =) Det var riktigt roligt, och jag tror att dom uppskattade det mycket!
dagen började med en sväng i lustiga huset... sen någon bergodalbana.. men Rasmus vägrade... till slut fick vi med honom.. och då älskade han det coh ville åka hela tiden.
Fick till och med hampus att åka frittfall med mig.. mycket imponerad! Trodde att dom skulle vara huuur fega som hellst.. för dom är lite så.. men det gick ju riktigt bra!
Kom hem på kvällen, stannade och hälsade på mamma på vägen hem.. sen åkte vi hem och sov.
Upp tidigt på söndagen och jobbade..

Idag har jag också jobbat.. gick bra! Gillar det där jobbet (hemtjänsten) mer och mer faktiskt!
Men nu ska jag inte jobba där förrän vecka 31.. inte vad jag vet nu iaf!

Har en vecka kvar att jobba bara (på mitt riktiga jobb) sen har jag semester... fan så jävla skönt.. hemtjänsten räknas liksom inte.. det är inte lika jobbigt att jobba där... eftersom det fortfarande är hyfsat nytt! =)


Nehe om man ska gå och lägga sig kanske... tror att jag ska till Borlänge imorrn! =) NICE!!!!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0