you´ve got the sweetest in the world


Sitter och snackar sit med elina för tillfället.

Snackade alldeles nyss i telefon med jacke! Kul att prata med honom faktiskt!! =) Det var ju ett tag sen!


Imorrn blir det ön och lasse stefanz.. shit va nice det ska bli! jag, elina, morsan och marie ska härja som satan! Jäklar vad vi ska bugga!


Och semestern är här... saåååå skönt!
Var hos Hanna och johan igår kväll i hällnäset. Det var synd att maten blev så sen.. jan hann bli illamående för att jag var så hungrig... men annars var det trevligt!

Minst en öl om dagen ska det bli under hela semestern., Och måndagen började bra! Elina och jag tog en varsin öl klockan ca. 17-30. och det har fortsatt runnit i strupen.... har väl tagit en aaaa.... 9- 10 st. så man börjar komma i fin form nu.



- fan du jobbar ganska bra för att vara utvecklingsstörd!!!
haha citat från crille från jobbet igår! Tror jag höll på att garva ihjäl mig.



ett annat kul citat från mig själv.. kvällen jag och elina var ute på krogen och jag sjöng kareoke med en utvecklingsstörd tjej..
tjejen frågar:
- vill du verkligen sjunga med mig?!
Jag: ja... klart cp.t ska få sjunga
hahahaha så jävla taskigt.. men så jävla klockrent! =)


nehe om man ska ta å dricka en till öl kanske...
me and my bitch



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0