blå slagen

jaha så var den här helgen slut då och jobbandet drar igång igen.

Var på krogen i fredags!! Hade kul som sjutton.. det jag kommer ihåg iaf!
Blev lite för full... och det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Vaknade pålördags morgonen och var blå slagen helt och hållet... tror inte det finns en kroppdel på mig nu som jag inte har ont i.. men men.. så kan det gå när man inte kan dricka sprit! Lär nog hålla mig till öl i fortsättningen.

Så hela gårdagen gick åt till att sova och vara allmänt sliten! Igår kväll/natt så piggnade jag till och åkte till Sala och hämtade Micke och Tobbe från krogen!

Idag har jag och micke vart med pappa.. vi var ute med båten och hade lite trevligt.. sen blev det heby och taccos.



fulkort på min och micke...   Love you!
Älskar dig micke....



& JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ.... DOM ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0