Hultsfred 08

Jag, Lina, Danne och Robban åkte ner till hultsfred!
Hade så sjukt roligt! Lika kul som förra gången faktiskt, fast jag trodde att det var omöjligt men...

Såg dock inte så mycket band som jag hade velat... 12 stycken blev det bara! Det är lite för klent!
Men dom jag såg var grymma...

Bäst var helt klart... Johnossi och säkert!

Lite för stor scen för säkert, men det var helt suveränt iaf! Stog längst fram och fick en massa bra kort!

Johnossi hade liten scen, men det var alldeles lagom... det var så jäkla bra drag... alla öste som sjutton. Suverän övergång till "man must dance"... låten som alla väntat på!



Markus Krunegård som gästartist!!!!



Kul att träffa alla helsingborgare igen! sköna människor det där!

Tack Lina för att du gjorde hultsfred till en grej jag aldrig kommer glömma! Du är guld värd hoppas du vet det! =) 


Det som fick mig att skratta som mest var när vi satt utanför tältet.. och jag säger... "fan va´roligt det skulle vara och springa allt var man har och hoppa in i det där tältet" (ett sjukt stort tält som nästan såg ut som en hoppborg).. sekunden senare ser man Lina ta sats och hoppar rätt in i det och studsar tillbaka... inifrån tältet hör man "va i helvete" och ett gäng sura killar kommer ut.. .LIna sitter då på sin plats och visslar som att inget hade hänt! Hahahahah! Otippat och suveränt roligt! 




LOVE








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0