så jävla sjukt!

För ungefär 2,5 år sedan satt jag och Elina och pluggade.. vi skulle lämna in ett arbete dagen efter..
Vi var hemma hos mig i Heby men hade några böcker hemma hos henne.
Ingen av oss hade körkort och ingen hade tid att skjutsa oss dit så vi kunde hämta böckerna.. Så vi lånade brorsans moppe. 
När vi nästan var där så krockade vi med en bil! jag hade hjälm men inte Elina... polis och ambulans kom ocg vi fick åka in till ackis! Men det var lugnt... inga större skador på någon av oss.. bara rejält blåa lite här och där.  

Förra veckan.. alltså 2,5 år senare så börjar det en ny kille på jobbet.. En kille i kanske 30 års åldern!
Hade inte pratat nå speciellt med honom förrän i måndags.. då kommer han fram och säger..
- Du jag måste bara fråga dig en sak.. du var möjligtvis inte med om en mopedolycka för några år sen?! ungefär vi hebyparken...
hmm jo det var jag ju
- jo jag tyckte ju att jag kände igen dig.. det var nämligen mig du krockade med.. Fan va läskigt det var.. jag var lite rädd där ett tag när jag bara såg dig flyga över motorhuven och in i framrutan!

haha.. jag dör... Det är så jävla sjukt så det är inte sant!
jag hade aldrig sett människan innan vi krockade... och jag kommer inte ihåg honom heller.
Men han börjar jobba tillsammans med mig 2,5 år senare och känner dessutom igen mig.. det är så jävla sjukt!
Usch läskigt!!!

jaa.. så var det bra med den saken.



jaha vad har jag gjort idag då?! Ingenting.. vart sjuk.. och sen kollat på fotboll... Tärnsjö- Lagunda.. 1-0
BRAAA!!!!
Sen var precis mamma och thomas här och fikade lite! Och nu ska jag gå och sova så att ajg är pigg imorrn när jag ska jobba!

Sovgott!

love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0