besök hos barnmorskan

Nu har jag vart hos barnmorskan och lyssnat på bebisens hjärta.
140 slag/ min. =)

Vägde mig också... herre gud säger jag bara,
Har gått 6,5 kg sen jag var där sist.
det är ju huur mycket som hellst.. men jag antar att det är rätt så normalt..
nu har jag ju liksom en anledning att gå upp i vikt iaf! =)
Skönt att kunna skylla på något.
Men aa så här mycket har jag aldrig någonsin vägt tidigare.,, och värre blir det!

har fått en massa papper som ska skickas in till försäkringskassan också angående föräldrar ledighet.
Känns som att det är väldigt långt bort...
men dom brukar ju kunna vara lite smått sega på försäkringskassan så det är väl lika bra att skicka in det där så snabbt som möjligt!



Nehe om man ska börja tänkaa på någon mat kanske...


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0