Det var en lögn!

Helgen har vart bra!
I fredags var jag och tittade på barnvagn. Nu har vi äntligen bestämt oss för en. =)
Får väl se när det blir av att köpa den. men man måste ju snart beställa.. eftersom det först är tillverkning på den och sen en leveranstid. Så ja som sagt.. lär beställa snart!
Sen blev det iallafall en lugn kväll hemma hos mamma.

I går var Pricke och Lena här och åt mat.. sen kom Jocke, Danne, David och Fredde.
Senare kom också Jimmy, Lina, Johan och hanna.
mjo det var väl rätt trevligt. Var ganska trött men..
Usch jag ör ofta trött nu för tiden. Det är väl för att jag inte gör något.
Men imorrn ska jag jobba igen! =)

Och om jag nu inte ska jobba på Tisdag så hoppas jag att Lina inte har något för sig heller.. isf så ska jag komma med förslaget att ha en låång guitar hero dag! =)
Jag är så jäklarns dålig på det och jag måste bli mycket mycket bättre!


jag ljög igår.. jag total nekade...
och jag hatar mig själv för det!!
FÖRLÅT!
Fråga igen så ska jag berätta sanningen! =)

Några vet vad jag menar andra inte... men nu har jag fått det sagt... IGEN!


Nehe om man ska slänga sig i soffan igen kanske

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0