En hel vetenskap..

Idag har jag och Elina vart i Uppsala och tittat på barnvagnar
Kul.. men ack så svårt!
Det kommer att ta tid innan man vet vad man vill ha. 
Mycket fint finns det iallafall. 
Men det här med barnvagnar det är en hel vetenskap.. som kommer ta tid att lära sig! 

Iallafall.. så åkte Elina hem med Daniel sen och jag åkte och träffade Micke. 
Vi åkte och käkade och sen åkte vi och kollade lite på en massa andra saker till lillen.. skötbord och andra saker som man liksom måste ha klart när den kommer ut. 

Känns som att man snart måste börja köpa vissa saker. För sakerna kostar ju lite pengar.. och vi kommer inte ha råd att köpa ALLTING samtidigt. 
Men herre gud.. allt sånt där löser sig.. än så finns det ju tid kvar!


imorgon ska jag jobba! Skönt. gillar att jobba.. det är så otroligt tråkigt att bara gå hemma. 
Får se om jag eventuellt ska träffa Niklas en sväng också efter jobbet. 

Imorrn kväll blir det nog bio med Micke och Danne. 



LOVE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0