LÖRDAG!?

Hur ska man fördriva tiden en lördag som denna?!
Trött är jag men jag känner för att hitta på nått skoj.
Micke ska iväg till uppsala ikväll.
Kanske blir det så att jag bara sitter hemma och degar. Det skulle vara bra skönt det också.
Kanske måste jag hämta micke i natt?!
Äh vi får se helt enkelt.

Idag är det fyrstads. hade velat se, men nu är det för sent att åka dit.
Det är i västerås så det är ju inte långt heller. HEJA HEBY! =)
Får väl se till att bli uppdaterad via telefon...
hmm ja, jag kanske ska ringa ett samtal nu?!

oj spännande... det är avgörande match nu mot väsby.. Kim frelin i 120 kg. =)
han vann första med 2-0
kom igen nu håll nollan bara så löser det sig!!! =)
kim i underläge 0-0... kom igen nu.. kim måste ta poäng!!
Ja klart! En rullning och Heby vann mot väsby!!
Bra jobbat!! =)
Åh nu blev jag ju ännu mera sugen på att åka dit!

Olle vann sin första match också!! =)


nejj det här måste jag styra upp!!


LOVE


Kommentarer
Postat av: mia

GRATTIS till bäbis :D helt sjukt att du ska bli mamma, fan va roligt!! hoppas allt är bra och så. kraam

2008-11-15 @ 16:25:13
URL: http://metrobloggen.se/rullstol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0