Pirr i magen!

Har jobbat idag! Usch så segt det var.. allt var pajko och dagen har vart såå jäkla lång!!
Men men nu är den arbetsdagen slut!
Har konstaterat att det inte blir nå guitar hero den här veckan heller.
Ska jobba imorrn, torsdag och fredag också!
Får väl bli någon annan gång!!
Men oj så sugen jag är! =)


Åh jag är så himla glad.
Det är kallt ute, och en massa massa snö, iofs så blåser det satan.. men det gör liksom inget!
Jag får lust att bara krypa ner i soffan under en filt och bara ligga och mysa hemma med Micke.
Känns som att jag är nykär!
Underbart!
Vet inte jag skulle ha den känslan kvar när vi väl var där...
men den här känslan med pirr i magen,,, åh jag älskar det!





Får se om vi kommer ivög något i veckan... för att fixa barnvagnen!?
Jobbar ju som sagt hela veckan förutom på onsdag men ska amn åka då efter att micke har kommit hem så blir det skit sent och jag har möte klockan 19.. så mm vi får se om det hinns med.

För övrigt så har jag sett den största idioten någonsin idag!
Men a lika glad var jag för det...
han ska inte få förstöra en dag till av mitt liv!

Nej nu ska jag nog ta och färga håret tror jag.. sen åa hemmåt och kanske ´betala räkningar!
ÅÅÅÅÅ SÅ ROLIGT!



LOVE


Kommentarer
Postat av: Jår Göööl

VI FICK LÄGENHETEN! Nu är jag Salabo efter helgen!

Stjärtligt välkommen på en fika eller två när du är ledig nästa gång! Har hållt på att flyttat, därför jag inte hört av mig nå! Pusseepuss!

2008-11-26 @ 22:16:35
URL: http://majre.blogg.se/
Postat av: Sabina

nannsynannsy.. nu saknar jag dig för mycket, så jag kommer och hälsar på snart!

puss

2008-11-28 @ 19:57:29
URL: http://the-s-world.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0