regnigt ute med glad ändå.

Oj, vad mycket jag har hunnit med idag.
vaknade klockan 8 åkte ner till heby coh tvättade min kära lilla fulbil.
Knäppte lite kort på den och åkte till mamma och fikade.
Sen åkte jag hem och la in bilderna på datorn och bilen på blocket! =)
jag vill bli av med den nu!

Sen har jag städat här hemma, lagat mat till kvällen, bara att stoppa in i ugnen när det närmar sig matdags.
ris och kyckliggrattäng blev det! Hoppas det smakar. =)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och sova en skvätt.
har inte sovit ett dugg inatt. Kollade på klockan senast 04.45.
Usch då blir man less.
Finns det något värre än att vara jätte trött men inte kunna sova.
NEJ!!

Det var en alien i min mage inatt också. Nu börjar den härja riktigt ordentligt där inne... UNDERBART! =)

Tittade in en gammal väns blogg idag.. oj oj oj hennes lilla plutt som jag såg när han precis lärt sig gå har blivit såå stor.
Vad fort tiden går!

Nehe om man ska ta och vila lite så man orkar med kvällen.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0