Rugg Uggla

usch det borde vara förbjudet att sova länge när man ska iväg och jobba senare på dagen.
Man hinner inte med ett skit.
Jobb hela veckan faktiskt=)
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag 15.00 -00.30
fredag 06.00- 13.30
mm man kommer vara lagom trött när man ska upp och jobba klockan 6 på fredag.
men det är smällar man får ta.. bäst att passa på när man får!

I natt när jag kom hem och låg i sängen och försökte sova så kom jag och tänka på magnus uggla.
jag undrar om han någon gång har presenterat sin fru som Rugg Uggla.
- Tjena, Magnus Uggla heter jag, här är min fru Rugg Uggla.
Kul hade det vart i alla fall.
Kan ju säga att om jag nu skulle träffa Magnus och hans fru någon gång och han skulle presentera sin fru för Rugg Uggla så finns det stor risk för att jag skulle dö..
dö av skratt!

jag antar att dom flesta av er har tänkt precis den tanken också...
Eller?!



Aja nu ska jag laga lite käk.


LOVE


Kommentarer
Postat av: linnea

aldrig tänkt tanken.. det krävs en nanny för det! kul att du bloggar föresten, hittade på dig i vimmlet (linda tipsade) och Grattis till den goda nyheten. när är det dags?

2008-11-24 @ 20:59:10
URL: http://missb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0