shoppingbyxorna på...

Jaha Västerås idag då.
Barnvagnen är beställd och det känns så himla bra!!
En emmaljunga citycross. pink check liggdel och grey rings sittdel.
Ja både jag och Micke är nöjda så det är ju himla bra!

Har också köpt mina första "mammabyxor".
Usch så hemskt det känns... men vad sjutton gör man inte då?!
Jag kommer i 1 par brallor som jag har nu.. så det är ju lika bra.
Dom jag har lär ju tvättas ibland och då kan jag ju inte gå runt naken...
och nu kan jag ha mamma kläder så det är ju bra det också.


Nu är jag jätte trött och jätte mätt.. funderar på att gå och lägga mig och sova en liten stund.
Om jag ska åka och hämta Pricke och några andra i Uppsala så är du ju inget bra om jag är trött.
Det kan ju dessutom bli hur sent som hellst.. och då måste jag hålla mig vaken.
GODNATT!

LOVE


Kommentarer
Postat av: linnea

jag ska bli faster den 29e:)

2008-11-30 @ 18:38:23
URL: http://missb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0