underbara drömmar!

HAHAHAHA så otroligt kul dröm jag drömde inatt!
Jag drömde att jag totalt spöade skiten ur den där "falska slynan" här i stan! Haha
Alla vet inte vem jag pratar om men LINA kommer att fatta.. människan hon hatar mest av allt! =)

Jag drömde att vi träffades inne på Ica och hon sa nått som jag inte gillade...
Typ nått i stil med "men nanny.. vad har jag gjort egentligen.. jag fattar inte?!"
öh om hon inte fattar vad hon gjort för fel så ja då förtjänar hon en fet smäll.
Så det var vad jag gav henne. Och hon är ju kanske inte den som backar... så det blev ett sånt jäkla slagsmåål där inne på ica i tärnsjö! =) HAHA
Jag vann tillslut fighten iaf! tack å lov.. pinsamt att åka på spö av henne!
Tack å lov var detta bara en dröm också. Men oj så kul... jag vaknade med ett leende på läpparna!



Nehe jag tänkte ju kanske att lina skulle svara när jag ringde henne.. men ack så fel jag hade.
var grinig då.. och sitta hemma själv och glo!

Jag får väl roa mig med nått annat istället då.. typ vika tvätt eller nått!?


LOVE


Kommentarer
Postat av: L.

Jag är inte grinig :p Sorry att jag inte svarade, telefonen låg och sov, hade inte ens sett att du ringt. För övrigt så anser jag att dina drömmar är guld!

2008-11-13 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0