6 dagar kvar

Lugn lördag.
Mamma var hit en sväng, hon stannade till efter att hon vart och hälsat på morfar!
Vi drack lite kaffe och sen åkte hon hem.
Micke ligger och sover.. han har migrän.
Får väl se hur det blir ikväll, vi skulle egentligen iväg och kolla på fotbollen.
men som sagt.. får se hur det blir. Man vet ju aldrig hur länge han tänkt ligga idag.

Tänkte göra iordning lite kycklig idag.. får se om jag orkar, har ju ingen lust att käka själv.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi åker. =)
Ojj så skönt. Hoppas den här veckan går fort.. men det ska den nog göra.
har lite jag måste göra i veckan och då brukar det gå fort.

Jaha vad ska man hitta på nu då? Är väldigt fålig på att fördriva min tid..
oftast blir det att man sitter framför datorn och tittar runt, men jag har tröttnat på det nu.
Usch.. måste göra något nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0