bebis i magen

Har vart på ultraljud idag! =)
Åhh det är så himla kul att se den lilla! 

Den rörde på sig en massa, man såg ett hjärta som slog, två armar, två ben, ett huvud, en liten liten kropp med ryggrad och grejer. det är tufft att man kan se allt. 
Tur att dom kan förklara vad det är man ser också.. för det är banne mej inte lätt att se själv=)

jag vet vad det är för kön! lalalalala Jag trodde inte att jag skulle få reda på det men vi frågade och både jag och Micke ville veta så då berättade hon vad det var. 
Skriver dock inte det här eftersom jag vet att det finns vissa som inte vill veta. 
Dom som är intresserade får väl fråga! 

jaha och nu har jag fått ur mig det här på bloggen också... har ju inte ens nämnt tidigare att vi ska få en bebis.. 
men de flesta vet ju redan. 

jaha och nu då?! Nu sitter jag hemma hos Thomas och glor... 
har inte så mycket mer för mig idag vad jag vet ska väl till mamma ett tag sen när hon har slutat, men jag måste ju fördriva tiden fram till dess också. hmmmmmmm


LOVE


Kommentarer
Postat av: Gamla klasskompisen Linda Johansson BF :p

Man får gratulera :D

Jag håller tummarna för att allt kommer gå bra.

Sköt om dig och den lilla =)

2008-10-27 @ 12:41:52
Postat av: Anonym

Tack Linda =)



// Nanny

2008-11-06 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0