call me bitch!

sitter hos mamsen och undrar om elina ska ringa snart?!
Men det gör hon väl kanske inte.. ibland är hon väldigt dålig på det!

Igår var jag till uppsala och modellade lite=) haha.. tufft det lät..
nej jag skulle vara min kusins "modell" hon går frisör på gymnasiet och ville att jag skulle hjälpa henne med nått arbete..
så jag följde med henne till skolan...
hon fixade mitt hår, gjorde mörka och ljusa slingor och sen stylade hon det! Sen blev jag sminkad och klädd.
sen vardet fotografering... usch det var verkligen hemskt.. gillar inte att ställa upp mig framför en kamera på det där viset..

men men... jag hoppas att hon får mvg på den där grejen.. för hon var grym=)


Jaha vad ska man göra idag då.. ska väl snart rulla hemmåt tror jag. hem och laga mat coh försöka städa undan lite=)



Ahh snart åker vi utomlands... shit vad nice... det är inte alls långt kvar. en vecka och två dagar...
längtar längtar längtar!!




LOVE

Kommentarer
Postat av: Elinis

JAG VEET ATT JAG SUGER PÅ VISSA SAKER!

Skäll på mig! Jag är en väldigt dålig människa.

But you know that I love you hun.

Pussepuss

2008-10-09 @ 12:12:44
URL: http://majre.blogg.se/
Postat av: Sabina

Kan du inte be om att få nån bild från modell-grejjen och lägga upp här på bloggen? Jag vill se :D



(du blev nog jättefin på bilderna)

2008-10-10 @ 16:39:21
URL: http://nattsvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0