kalas helg

den här helgen har gått himla fort!
men jag har hunnit med en hel del...
vart på 80 års kalas... och 50 års kalas. hälsat på min mamma och sovit bort hela dagen i dag!
mmm så skön min säng är!!! =)
det är faktiskt den jag saknat mest av allt när jag har vart borta!


hade trevligt igår på Sörens fest.
Var väldigt seg till en början och trodde att det skulle bli såå jäkla värdelöst.. men nej det lossnade och det blev riktigt trevligt!!!

Tänkte att jag kanske skulle visa lite bilder nu.. men jag tror att min dator accelererar som en pormask så jag får se hur det blir med den saken..

Åh jag längtar tills i morrn.. ska bli så jävla spännande.


Återkommer.


LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0