LÄNGTAR!

Nu sitter jag hemma i min ensamhet och längtar efter min pöjk! Men imorrn kommer han hem.. då ska jag kramas med honom i flera timmar tror jag. Men aa oftast så finns det ingen tid till det.. usch! Men imorrn en helt vanlig torsdag.. vad är det som måste göras då? Ingenting som är viktigare än att kramas iallafall... så kramkalas får det bli! LÄNGTAR! har vart hemma idag, och kollat posten, duschat, laddat min mobil, och lite annat som jag tvungen att göra. Ska väl snart åka till mamma igen. ska äta pannkaka! =) Smaskens! Sen inatt ska vi skjutsa små brorsorna till Arlanda, dom ska åka till turkan! Fan va nice=) jag vill också åka. men nu är det inte långt kvar alls tills jag också åker. LÄNGTAR! Så ska jag till jimmys hus idag och kolla läget lite.. han har tydligen gjort om en massa. så det ska bli kul att se. ska kanske hjälpa till att slipa och måla lite också... åh det är så himla kul att hålla på med sånt där... älskar att göra om och greja... LÄNGTAR! nehe nu ska jag gå och sakna micke lite till. Lycka till min älskling.. jag hoppas att allt går bra för dig! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0