11 september 08

Jaha och vad har hänt i mitt arbetslösa liv påsistone?
Nja inte så mycket.
Var till Lina en sväng idag och snackade en massa skit.
Har också lagt in en massa bilder på datorn från bla. kräftskivan som vi hade i helgen och förfesten till årets ingbofestival. Fiiina kort! =)
Jaha och vad har hänt mera då? nej inte så mycket.
Ingenting faktiskt.
Imorrn ska jag till arbetsförmedlingen kl 10. Funderar på att kanske stanna kvar i Heby då under dagen och åka till min kusin ett tag sen när hon kommer hem från jobbet.. men.. vi får se hur det blir med den saken.


Nehe om man ska börja tänka på någon mat snart kanske.
Usch vad fantasilös jag är när det gäller mat. Tycker att det är skit svårt att komma på någon god mat varje dag som man dessutom inte har ätit tidigare i veckan;)
Jag hoppas att man lär sig det där snart... att man liksom vaknar på morgonen och direkt vet vad man ska laga.
Vissa har ju "matlista" också.. men nej sånt där är inget för mig.. jag skulle ändå följa den kanske i två dagar och sen skulle jag inte vara sugen på det som var tänkt att man skulle äta.. så nej matlista är inget allternativ.



Idag är det sju år sedan som så många förlorade någon släkting, familjemedlem eller vän!
jag pratar så klart om world trade center.. En tanke till dom!!!!

LOVE







Kommentarer
Postat av: Sabina

sök på recept på google så kommer du hitta MASSOR av grejjer som du kan få inspiration av :D

(nu har jag skrivit rätt bloggadress också, så nu är det bara att klicka på länken)

2008-09-12 @ 20:56:38
URL: http://nattsvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0