bullar under tröjan

jaha vad har man gjort idag då? inte ett skit...
träffat Lina för tredje dagen i rad på ica...
Jag kanske borde lägga upp mina "handlingar" lite bättre så att man slipper springa där varenda dag.
Sen har jag vart till banken!!
käkat mat från pellans.. usch vidrigt.. jag ville egentligen ha riktig mat men orkade inte laga.. så då blev det som det blev.
Var till Annelie och Kenneth. . matilda rakade av mickes hor och så fikade vi lite..
Ska hämta lillkusinen Edvin från dagis imorrn.. och busa med honom lite här hemma innan Annelie kommer och hämtar honom.

Han är bra söt han.. idag när vi skulle fika... skulle han ha bulle innan alla andra.. och det fick han inte.. vi skulle vänta tills allt var klart osv.. Så Annelie gömde bullarna på bänken..
efter ett tag kommer han och klämmer på mina tuttar.. jag undrar så klart varför.. och han svarar.
-jag trodde att du hade gömt bullarna under tröjan..
Haha fel av dig gosse lilla... det var mina tuttar som var där inte en jäkla bullpåse


Näe nu ska jag nog titta klart på idol.



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0