choklad och banan kaka=misslyckat projekt

sitter nu hos min mamma och har lite små diskutioner med min bror. han tycker att jag ska skjutsa han och hans kompis til västerås.. men jag har så jäkla ont i skallen och vet inte om jag orkar.

har bakat en kaka till min mamma också,,, och nu ropade hon på mig och sa att den var klar i ugnen och sen frågade hon också om jag hade smort formen.. men nej jag glömde visst det.
fan också.. vet inte om jag måste göra en ny nu kanske.
hur fan kanman glömma?! less jag blir.. och ännu mer less blev visst hon.. tack för hjälpen kära dotter.

jaha hur ska jag göra då? ställa upp för min bror fast jag har skit ont i skallen och köra in honom.. eller ska jag låta honom fixa det där på något annat sätt. skönt att han snart bli 18 och då skaffar körkort själv.. då kanske man får igen för alla gånger man ställt upp.

micke är kvar i stan han skulle göra något med sitt jobb.. så honom ska jag hämta inatt.. hoppas det inte blir allför sent.
mne jag behövde bara åka till harbo tydligen så det är ju skönt..
usch jag undrar tro vad jag ska göra ikväll.. blir antagligen väldigt lugnt eftersom jag mår lite halvkasst... ett jävla tjat om det nu också.

det har inte hänt nå roligt sen sist heller... jag har mest bara vart hemma och inte gjort nånting.. vart hos elina nån gång och snackat lite skit med henne.. vart lite hos mor min och så... men aa inget spec.


nehe om man skulle ta och vila sig lite kanske...


vill bara upplysa om att om en månad så är jag, micke, jimmy och lina utomlands,,, jäklarns vad skönt...


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0