life

Du var en av de bästa vännerna jag någonsin haft..
Nu är du bara en stor jävla lögn och något som jag aldrig någonsin kommer ägna en sekund åt igen.
Du ha svikit mig riktigt ordentligt och jag kommer aldrig förlåta dig. ALDRIG!!!
Vi kommer aldrig mer att höras, vi kommer aldrig mer att ses..
Jag kommer sakna dig.. för du var min vän.
Men det som är gjort är gjort och det inget kan ändra på.





Idag har jag vart i Sala och hämtat mitt pass... Åh, det börjar närma sig...
Det är inte jätte långt kvar tills vi åker.. Lite mer än en månad bara.
Det ska bli så jäkla kul... längtar som en tok.
Åhh vad vi kommer att ha kul hörrni.... visst då?!
mm jag tror ni tycker det ska bli kul också=)


Det suger verkligen att vara arbetslös.. Det finns ingenting att göra!! Absolut ingenting.
Jag börjar bli väldigt less på det här. coh det sämsta med allt är att jag inte har NÅGONTING på gång heller...
Usch usch och åter usch..
jag vill komma tillbaka till en normal vardag nu.. jag vill inte sitta hemma själv och glo när alla andra jobbar.
Jag vill inte sova till klockan 10 om dagarna och känna att jag inte får någonting gjort.
Det här suger och jag går snatr sönder om jag inte hittar på nått snart.
SKÄRPNING NU NANNY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0