mamma mia

andra dagen som arbetslös.. jag gillar det faktiskt.. än så länge. Men om en vecka så kommer jag krypa på väggarna..
Min lägenhet kommer att vara klinisk ren och jag kommer inte ha någonting alls att göra.
Usch det kommer bli hemskt det här.

Idag sov jag länge.. till kl 10.
Jag gick upp åt frukost, la in tvätt i maskinen.. bäddade sängen, diskade lite, hängde upp tvätt.. kollade lite på tv. Snackade lite i telefon.. och nu sitter jag här. Alldeles strax ska jag åka till heby. tänkte åka förbi hemma hos mamma en sväng sen ska jag träffa lärnia gubben kl 14!

Väntar på att min klänning ska komma.. men än så länge har den inte dykt upp. Jag vill ha den nu!


Jag och matilda var och kollade på "mamma mia" i söndags på bio. Den var faktiskt helt ok. inte alls som jag tänkt mig, men aa den dög!! Fast den bara var drygt en och en halv timme så kändes den jäkligt lång.. lite för seg alltså.
Men som sagt helt ok.





Nehe nu ska jag åka iväg..

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0