MIN HELG

Var på kräftskiva i gröna villan igår! Mycket trevligt.
Det var lite kallt och lite för regnigt bara.. men annars var det bra=)
man får helt enkelt göra det bästa av situationen såna gånger.. och det gjorde vi!!

Idag har jag vart till Västerås och träffat Sabina! Även det mycket trevligt!
Först käkade vi lite mat.. coh snackade en massa, sen gick vi runt och kollade lite och pratade ännu mer sen tog vi en kaffe... och pratade lite till. Har ju trots allt inte träffat henne ordentligt på några år nu.. så vi hade väl en del att prata om.=)
jag hoppas på att få träffa henne snart igen.. har väl fortfarande en massa kvar att prata om. Det är ju en del som hänt i våra liv sen sist! =)

Wohow ikväll är det fortsättning av dom nya avsnitten av one tree hill. ÄNTLIGEN!!!
Gråter en skvätt för att det snart är slut! =((


nehe.. nu ska ajg gosa lite med min påg en skvätt...



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0