my life

jaha och vad har hänt sen sist?!
Jag träffade lina igår en sväng.. vi var och solade och sen åkte vi till min mamma och hälsade på.
sen var jag ner till lokalen.. har bestämt mig för att hjälpa till lite igen... ska faktiskt bli kul.. har saknat det lite.
men man kan väl snart inte göra allt för mycket antar jag..=)

nu är jag hos mor min igen.. ska sola här i "stan" har ett solkort som går ut snart.. så jag måste utnyttja det!

imorrn blir det bullbakning.. jag och lina ska dra fram assistenten från mitt förråd och baka en himla massa bullar.

vad har jag gjort mer då tro??
Inte så mycket..
har fått jobb... yeeey två dagar i månaden på gamla jobbet.. men jag känner att snart dyker det upp en heltidstjänst till mig... i hope so!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0