mysig helg!!

jaha och så var den helgen slut!!
min helg har vart bra.. mycket bra faktiskt.

Sabina kom till mig i fredags.. hon hängde med och kollade på när jag spelade badminton, sen åkte vi hem!!
Vi gick till danne S, Micke var där.. satt och lyssnade på ett gäng killar som satt och spelade singstar. mycket intressant!!!
lördagen blev lugn.
Vi vaknade sent och åkte då ut till hällnäset. käkade lite där coh sen gick vi runt och kikade lite.. gick ner till bryggan och satt där ett bra tag och pratade en massa. sen åkte vi och hälsade på min far och hämtade lite kräftor.. och handlade.
sen blev det matlagning... skit gott! Sabinas nått recept som var heelt kanon! =)
Sen blev det lite soffliggning och senare kräftor.

ja som sagt det har vart en riktigt lugn helg.. men jäkligt skönt!!!
och väldigt skoj att umgås med sabina igen!


nu sitter jag hemma hos mamma.. Ska nog sova här inatt.
micke har åkt till sundsvall och kommer inte hem förrän på torsdag...
kommer sakna min pojke så himla mycket=( men han är ju tvungen...han ska ju göra några prov så att han snart blir klar med pluggandet! =) så att han så småningom fåren skaplig lön också..
pengar brukar ju oftast kunna gå åt.


nej nu ska jag nog äta lite mat... är så jäkla hungrig!!



LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0