"oj ursäkta"

var på hockey igår... djurgården- södertälje...
jag bryr mig ju ganska lite om hockey men jag blev övertalad till att följa med...
såg daniel breitholtz... tufft.. det var ju typ den matchens höjdpunkt... =)
Han gick in i micke och sa "oj ursäkta".. haha... han var så jäävla stolt över det!
över att han hade pratat med honom.. fast han i själva verket inte alls hade det!
Men men... vad had hade jag för anledning att ta ifrån honom det... klart att han fick gå runt och vara mallig över det! =)


      










Jaha och idag är det fotboll... funderar på att gå och kolla på matchen faktiskt.. men det är ju så satans kallt ute och jag vet inte om jag orkar sitta ute i 2 timmar och frysa! Men jag har ju ett tag på mig att bestämma.. så vi får se hur de blir.

Efter matchen ska jag iaf till min mamma och äta lite mat.. sen får vi väl se vad som händer ikväll..
skulle tro att det blir ganska lugnt eftersom micke har match imorrn också.

Nehe... om man ska knöla ner sig i soffan ett tag kanske.. det känns som att det är lite av en sån dag i dag.




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0