ovärda ord

Oj oj oj vilken otroligt seg dag.
Var till uppsala en sväng först på förmiddagen.. Sen åkte jag hem. Micke var sjuk.. han hade ont i magen..
Så jag gick och la mig ungefär kl 12 för att bara ligga och vila lite tillsammans med honom...
Somnade visst och vaknade senare av telefonen.. KLOCKAN VAR DÅ 16.22
Härligt nanny.. tur att jag inte sovit bort hela dagen.

Matilda ringde och ville testa nått med mitt hår.. så jag kilade dit och hon klippte lite och sen var det klart!


Jag kommer ju inte kunna sova nu ikväll så jag undrar vad jag ska hitta på nu jag?!
Kanske ska vika lite tvätt så här på kvällskvisten och sen kanske ta å slå på nån bra rulle och kika på!
Vem vet vad natten har att erbjuda? Kanske är min karl inte så trött heller eftersom han sovit hela dagen han också;)



jag kukar snart ur på det här med
a-kassa, arbetsförmedling, stämpling och allt vad det nu heter. Det finns så sjuka regler så att det är ju för fan sjukt..
Dom vill att man ska jobba men jag tror bestämt att dom säger emot sig själva lite grann.
Om hemtjänsten skulle inga mig och ville att jag skulle jobba så förlorar jag så sjuuukt mcyket på att göra det! Hur fan tänker dom?! Och jag vill ju inte gå hemma och inte göra något men jag vill väl för fan ha så mycket pengar som möjligt också... så nej jag vet fan inte om jag skulle jobba eller inte!
JÄVLA SKIT SYSTEM!!!


Nehe.. om man ska ta och hitta på nått kanske?!


LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0