why oh why?!

varför? Varför ska jag prata med folk som jag verkligen inte tycker om?
Varför ska jag le när jag ser de här människorna?
varför ska jag låtsas gilla människorna..när jag i själva verket mår dåligt av att se dem?
Varför kan man inte bara acceptera att alla tycker inte om alla!
varför kan man inte bara få gå runt och ogilla vissa människor?
varför?
Jo för att det är otrevligt!
Men är det inte mer "otrevligt" att gå runt och vara falsk då?
För det är precis vad jag är.. när jag ser de här människorna och LER.
jag vill inte le jag vill spotta dem i ansiktet!
men det kan jag ju inte göra..... le istället!

Den senaste tiden har jag låtit bli att le.. jag har inte svarat, inte tittat dit, inte sagt hej när jag möter männsikorna, inte låtsas som att jag tycker om dem...
okej jag kanske inte behöver slänga en låma i ansiktet på dem men va fan... kan jag få titta bort åtminstone..
inte låtsas se dem.. bara visa så att jag inte gillar dem.

jag är så oerhört trött på folk, folk som jag inte tycker om men som jag ändå tvingas umgås med och vara trevlig mot! Jag vill inte.. om jag kunde välja så skulle jag inte ha någonting  med dom här männsikorna att göra..

Dom här människorna är i själva verket bara en människa! enynklig liten människa som man kan gå runt att störa sig på och må dåligt av, den här människan kan förstöra hela min dag, hela min helg hela mitt liv om det skulle vara så.. jag vill verligen inte! Usch om jag bara kunder låta bli att bry mig.. men det går ju inte heller!

VARFÖR ska det vara så jävla svårt för... jo för att jag måste visa hänsyn till de människor jag faktiskt tycker om..  och tycker dom människorna då om den här personen.. så a då blir det att man ler.. enbart för att slippa en jävla massa tjaffs!!! Usch.. falska människor...


JAG MÅSTE SLUTA LE!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej tjejen.

Längesen....

Låter inte som en kul blogg =(

Hoppas allt är bra...

Kram Hanna

2008-09-30 @ 14:40:30
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men Nanny, min blogg är inte den roligaste jämt heller... skönt att ha ett ställe att skriva av sig på kan jag tycka...

2008-09-30 @ 21:15:26
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Linda

Kikar in.....

2008-09-30 @ 22:41:27
URL: http://lindhah.blogspot.com
Postat av: Little miss Blondie

Ha ha.. Stackars lilla älsklings Nänz.

Jag vet hur du känner dig.

Men snälla vän, lägg en låma i ****** ansikte så ska du se att allt blir bättre. Så slipper du le i fortsättningen ;)

Miss you! Tjingeling!

2008-10-01 @ 18:06:45
URL: http://majre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0