bf 7- uppsala hela dagen

underbar dag. Så himla fint väder. Åh jag blir så glad, våren är här=)
Imorrn ska det också bli jätte fint, och som det låter ska det bli ännu varmare!!! mmm underbart!

Har vart i Uppsala hela dagen. Jag och Elina har shoppat.
Blev en hel del för mig faktiskt.
Två lampor, korgar, badrumsmatta, dörrmatta, kuddfodral, en badbalja, en ny skötbädd, en "häng grej" till skötbordet, och en babysitter. Tror det blev något mer också, men jag kommer inte ihåg.


Har haft en jäkla massa sammandragningar idag, så det närmar sig kanske. =)
Men det behöver ju faktiskt inte betyda någonting heller, kanske är det för att jag inte gjort annat än att gått idag..
mm man vet aldrig.. det visar sig. Inga riktiga värkar har jag haft iaf! =(

LOVE


Kommentarer
Postat av: Hanna

GRattis till Wilma :) Stor kram til er!

2009-04-05 @ 17:49:01
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0