premiär helg!!

Nu har Tärnsjö spelat sin premiär match.
Jag gillar faktiskt fotbollssäsongen.. tro det eller ej.
Men när det är fint väder så är det väl underbart att kunna gå och kolla på fotboll..
Mm jag tycker det jag!
Iaf så vann dom med 4-1 igår, så det var ju kul.

Fler premiärer den här helgen.
Grillpremiär. Mysigt som sjutton.
var i hällnäset igår kväll och grillade...
åh det var sååå gott.
Premiär också för att sitta UTE och äta.
Även det UNDERBART!!
Älskar sommaren och våren, det finns så mycket man kan njuta av. =)

Tog mig en klunk öl igår. BLÄÄÄ!
Så jäkla tråkigt, jag tycker verkligen inte om öl längre.
Tror dock att jag skulle börja gilla det igen efter kanske 1 öl.
Men första klunken så där smakade inte bra!
Men lika bra är väl det, har ju tänkt att vara nykter ett tag till.. under tiden jag ammar.

Hur som hellst så har helgen vart väldigt trevlig, men fotboll och grillning,
Det känns liksom som att sommaren äntligen är här. =)

Söndagen är inte lika kul!
jag är trött som faen men kan inte sova. Micke ligger och sover, med Wilma på magen.
Äntligen har hon somnat. =)
Det har vart en tuff natt, hon har gråtit sen kl 22 igår kväll och hållt på hela natten.
Sovit små korta stunder bara, men mest gråt. Usch hemskt!
Man känner sig så värdelös som förälder när man inte kan trösta sitt barn.
Ingenting hjälper.
Men nu sover hon äntligen! =)



Funderar på att åka till Heby snart och köpa mig en mjukglass. mmmm va´gott!
Måste väl väcka upp familjen först.. och det är ju säkert jätte poppis! =)


LOVE


Kommentarer
Postat av: Sabina

tjena!!

japp, jag är ledig torsdag fredag, så det passar ju perfet om vi träffas då :D jag kan ringa här nån eftermiddag så får vi se vad som passar bäst.

PUSS

2009-05-18 @ 07:13:37
URL: http://whenbirdsfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du och tack för senast.. det var trevligt.

Men nu får du ta å uppdatera bloggen lite, både din och wilmas..

Btw, wilma är världens sötaste unge med ett par stora lungor... :-P



hälsa familjen, och ät lite mjukglass från mig ock.



Kramkalas

2009-05-19 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0