trötter.

guud så trött jag är just nu. Men inte kan jag sova! =(
Wilma ligger ute på altan i vagnen och sover.. äntligen.
Tänkte att jag skulle passa på att ta lite microsömn jag också, men jag kan inte.. har liksom ingen ro.
Passar på att sitta lite vid datorn ist!

I natt har Wilma vart vaken heela natten, =( Usch vad jobbigt det är. hehe
jag ska kanske inte klaga iaf, det är första natten som hon är vaken.. annars sover hon väldigt bra.
Men det tär helt klart på en.
Och stackars Micke som skulle upp och jobba i morse.
Jag tror att hon kände på sig att han skulle jobba, och därför var hon vaken. =)

mm så kan det vara ibland. Inte mycket att göra åt..
Bita sig i läppen och gilla läget bara, =)

LOVE


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja, du får stå ut lite till

Du kanske kommer sakna den här tiden sen, så njut av varenda grinig sekund.

Hehe :)

Ses på fredag!!

Pusss&kram!

2009-04-21 @ 17:23:11
URL: http://www.sockerspjutet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0