Sömnlös.

I natt kunde jag inte sova.
Usch så värdelöst det är!
Och vad mycket man ligger och tänker på när man inte kan sova.
Sen jag flyttade till Tärnsjö har jag sagt att jag aldrig någonsin ska bo i heby igen. Aldrig!
Men inatt när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte att vi kanske skulle ta och köpa farfars hus och rusta upp det.
Och så låg jag och tänkte på hur fint det skulle kunna bli, hur vi skulle bygga ut det osv.
Så idag är jag ganska sugen på att flytta till heby =)
Inte just till heby men till farfars hus.
Antagligen blir det inget med det.

kl 1.30 inatt så gick jag upp, hämtade en öl och en god bok=)
Tänkte att det är ju två tröttsamma saker, så jag borde ju bli trött efter att ha läst lite och druckit en öl.
Men icke då, det gjorde bara saken värre, efter att ölen var slut så var jag ju tvungen att gå på toaletten.
Alltså jag pallrade mig upp, gick in på toaletten, tände lampan och vips så var jag jätte pigg igen =)
Röksugen var jag också.
Så jag tror att klockan nästan blev 3.30 innan jag somnade.

Som tur är så har man en väldigt trött och snäll dotter som låter mamma sova på morgonen.
Klockan 10 så vaknade jag av att Wilma låg och pratade!


Imorgon ska vi åka till Motala och fiska kräftor.
Det är några år sedan jag var med dit, så det ska bli kul.


Glöm för sjutton inte att läsa Wilmas blogg.

www.wwilmisen.blogg.se

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uffa, inge roligt alls med sömnlösa nätter och ju mer man vill sova desto piggare blir man :P



Jaaa, jag skäms, skulle kommit o hälsat på för lääänge sen, men svischar ju bara förbi tärnsjö när man är på väg upp eller ner :P men jag måste ta tag i det där snarast. Lilltjejen börjar ju bli stortjej nu, fast fortfarande liten :)



Dags för sängen. :) natti natti



2009-08-27 @ 23:15:16
Postat av: tes

Jaa, det var ju jag som skrev det där :P

2009-08-27 @ 23:15:42
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0