boooring

Jag har tråkigt.. ingenting att göra.
Wilma sover, jag sitter och kollarrunt på internet och tittar på tv. Jätte tråkigt.
Men jag har köpt två fina klänningar idag!! Jeeeeey.
Det får bli julklappar åt mig själv. Förhoppningsvis kan man ha någon av dom på nyår.
Åh jag vill att det ska bli nyårsafton. jag älskar nyår. Allt är rätt på nyår.
Det beror på vad man känner för.
Jag ska tydligen till Almunge.. öh ja hur kul kan man ha där egentligen?!  Ja ja det lär väl visa sig.

Hmm jag är kär. Kär som en tok.
Det pirrar i magen. Är det inte underbart?! JO!!
Konstigt är det. Men det är bara att gilla läget, man akn inte styra över sina känslor.
Så är det.

Nej jag ska nog ta och väcka upp lillskruttan hon har sovit i nästan två timmar..

Kanske Elina kommer på besök om ett tag.. Hoppas det.
Skulle behöva prata av mig lite, och ingen Hampus får man träffa idag heller =(

Nee.. väcka wilma nu,.,

Puss heeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0