jul 2009

Och så var julen 2009 avklarad.
Det har vart en lugn och skön jul.
Och helt underbart att få fira julen tillsammans med Wilma.
Wilma fick mest julklappar av alla.
Hon fick en himla massa nallar och gosedjur, kläder, en pulka, en lära gå vagn, pengar insatta på hennes fond, en docka, böcker, presentkort osv osv.
Själv fick jag pengar, ölglas och en ny bäddmadrass.
Jag är nöjd, pengar går ju alltid åt. =)

Och snart är det nyår-- kul.
Men då ska Wilma vara hos Micke, det är lite tråkigt men men.
Får se om jag får sitta hemma själv och glo eller hur det blir. jag har fått en blåsa på läppen och om den är stor och ful då blir Nanny hemma. Då kan jag ju inte gå ut och visa mej bland folk.
Hoppas att den försvinner.

Jag ska uppdatera Wilmas blogg med bilder från julafton senare också..
Så då får ni kolla där.. men dom kommer nog inte upp i dag, kanske imorrn =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sabina

NANNY! hur är det där hemma?? hur gick det med huset? skriv snart. PUSS

2010-01-18 @ 21:49:34
URL: http://whenbirdsfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0