julhelvete

pengar rullar in som det ska.. eller inte.
jag älskar julen, nej usch jag hatar julen, det är dyrt.
Och jag har inga pengar, verkligen inga pengar!!!
Tyck lite synd om mig. för jag är ju säkert ensam med det problemet.

Om en jävla vecka är det julafton och jag har inte köpt en julklapp. kul det!!


Less är jag idag.
varför kan dom inte ploga?!
Jag skulle gå till bvc med wilma men det var ju nästan omöjligt att ta sig fram med barnvagn.
men vi kom fram och vi hann i tid, man får väl vara glad för det kanske.


Nej fy fan för julen.
Jag tänker inte fira jul i år. Icke!!

Kommentarer
Postat av: tes

Då är vi 2.. har inte ett öre på kontot men har dock lyckats köpa en julklapp iallafall :)

Första året nånsin som ja är så fattig före jul, triiist som tusan. :(

2009-12-16 @ 19:42:08
URL: http://www.theresethornblom.se
Postat av: L.

Du är alltid så positiv gumman.

2009-12-16 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0