pirr i magen

Livet är bra jäkla konstigt ibland.

Just nu gillar jag det konstiga livet.
Det känns bra.. Det känns bra i magen.


Min Wilma är det bästa som hänt mig, hon betyder allt för mig.
Och hon går före allt annat.
Jag älskar henne så sjukt jävla mycket.
Åh min lilla plutta.

Jag är ledsen för att jag kommer missa så mycket i hennes liv. Jag vill inte det.
Jag vill hellst vara med henne hela tiden. Men som det ser ut nu så kan jag inte det.
Jag ser henne inte ens varje dag och det gör ont i mig.
Men jag njuter mer av dagarna som hon är hos mig.

Jag kan inte sova om nätterna.
Jag bara ligger och tänker. 
Jag undrar om hon märker något av det här?! Om hon lider av det?! 
Jag tror dock inte det, inget som märks på henne. 
Hon har två föräldrar som älskar henne över allt annat, och det är huvudsaken.


 Livet är bra jäkla konstigt ibland.

Just nu gillar jag det konstiga livet.
Det känns bra.. Det känns bra i magen.... pirr i magen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0