redan jul

Det är så jäkla konstigt att det redan är jul. Imorrn är det liksom julafton.
Det känns inte som det.
Tiden går så himla fort. Jag hinner inte med!
Men det känns rätt bra ändå, jag har köpt alla julklappar och jag är redo att fira jul.

Det blir gröt frukost hos mamma först, och sen blir det till att åka till faster för att fira jul med släkten på pappas sida. Aa det blir säkert bra. Det brukar vara trevligt.
Och Wilma ska vara med mig också, så det känns väldigt väldigt bra.

Åh idag var jag, thomas och hampus till uppsala och hämtade nya soffor till oss. Två svarta skinnsoffor.. I love it.
Dom är himla fina och mycket skönare än den lilla fjuttsoffan som jag hade.

Ikväll ska Hampus, Jag och Wilma till mamma och dricka glögg och kanske en öl.
Bara ta det lugnt.. guuud så skönt.
Nu ska jag slänga mig i ooffan ett tag.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0