rubriklös.

mm, trött är jag.
Jag ska bara skriva ett par rader senska jag nog sova lite middag med wilma. Skönt!!
Om ett tag kommer Hampus hit.. mm i love it!! =)

Ikväll är jag, hampus och wilma bjudna på mat hemma hos nessan, jocke och filippa.
Mycket trevligt.
Får jag och nessan som vi vill kan det kanske bli lite sing star också..
och om jocke och hampus får som dom vill kan det kanske bli en öl också.
det blir säkert väldigt bra hur som hellst.

Fortfarande ångest för det här med julen.
jag har inte köpt några julklappar, och jag vet inte riktigt när jag ska hinna med det heller.
imorrn kanske det blir någon ialla fall, hoppas på det.
vi ska in till Hampus mamma som fyller år då, och då kanske jag också passar på att köpa lite grejer..
Vi får se helt enkelt.

nä nu ska jag sova en skvätt innan pojken kommer.

sov gott.


Kommentarer
Postat av: tes

usch ja... trist som tusan, henka får betala klapparna i år så får ja spara o köpa dem nästa år :P hehe

Med mig är det bara fint, halva utbildningen är i princip gjord.. :)

hur är det själv? hur trivs du i Heby?

2009-12-22 @ 23:31:11
URL: http://www.theresethornblom.se
Postat av: tes

usch ja... trist som tusan, henka får betala klapparna i år så får ja spara o köpa dem nästa år :P hehe

Med mig är det bara fint, halva utbildningen är i princip gjord.. :)

hur är det själv? hur trivs du i Heby?

2009-12-22 @ 23:31:21
URL: http://www.theresethornblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0