Band of brothers.

Föresten jag kom på att jag har tittat på 6 avsnitt av band of brothers nu.
Och jag skulle vilja säga att det är avgjort.
Om det nu var ett GLAS med kiss ni var ute efter och inte en HINK.

Iallafall kastas ett glas med kiss på en som sover i avsnitt 5.
Alltså kan man se på saken på två olika sätt.
Antingen blir det oavgjort. Både Jimmy och Johan är 2 avsnitt fel.
Eller så vinner johan eftersom han sa " i början" och jimmy sa "i slutet"
avsnitt fem lär ju höra till den första halvan av serien.

Men det lär väl inte bli några pengar till nån..
Men som sagt jag tycker att Johan hade liiite mera rätt..

Så nu vet ni.. mitt uppdrag är nu slutfört.

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror nog att det är oavgjort i detta fall..=)

Ja jag hade nog lite rätt ialf...=)

2009-02-25 @ 16:42:48
Postat av: Johan J

Det var jag som skrev dettta JOhan

2009-02-25 @ 16:45:00
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-25 @ 16:48:40
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0